top of page

Verzending & Bezorging

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?


Je bestelling wordt verstuurd, zodra de betaling bij ons binnen is.
Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode is dat direct of duurt het enkele werkdagen als u met creditcard hebt betaald. Zodra je betaling is ontvangen worden de door jou bestelde artikelen ingepakt en bij PostNL aangeboden.

 

De Track & Trace code van je pakket ontvang je van ons per e-mail, zodat je de zending kunt volgen. Iedere werkdag worden er pakketten bij PostNL aangeboden, je kunt je (brievenbus) pakket dus binnen 1 tot enkele werkdagen verwachten. Over het algemeen geldt: op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag verzonden.

Uitzonderingen hiervoor kunnen zijn: sale, acties en/of de start van bepaalde nieuwe collecties / merken.

​

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Helaas kan het gebeuren, dat een pakket tijdens het versturen zoek raakt. Als je je pakket niet hebt gekregen, ondanks dat er een Track & Trace code is verstuurd, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan bij PostNL informeren wat er mis is gegaan.

​

Verzendkosten
Je betaalt bij HUSKS tijdelijk geen verzendkosten. Vanaf de opening van onze fysieke winkel in Deventer vanaf 1 maart 2025 worden voor bestellingen van minder dan €50,- een klein bedrag van €3.95 in rekening gebracht als bijdrage aan de verzendkosten. Ook is het vanaf dan mogelijk om je bestelling gratis af te halen en te retourneren bij ons in de winkel. 

 

Als een pakket geweigerd wordt of niet bezorgd kan worden;
Mocht de bestelling retour komen, omdat je het pakket geweigerd hebt, of niet bezorgd kon worden, of niet afgehaald is bij een afhaalpunt, dan krijgen wij het pakket retour. Wij zullen de retourkosten van €3,95 in rekening brengen.

Mocht u vooralsnog het pakket ontvangen neem dan contact met ons op. 

​

bottom of page